Tuesday, May 3, 2011

Jatuh.Bangun.Ku

Kehidupan tak selalunya indah.
Ibarat langit tak selalunya cerah.
Bangun dan jatuh dalam kehidupan adalah lumrah.
Setiap manusia akan tetap melaluinya.
Tidak akan pernah ada yang terlepas walau seorang.
Begitu juga aku yang daif di bumi NYA.
Adakala aku terlalu gembira sehingga aku melupakan NYA.
Dan apabila di timpa musibah barulah aku ingat pada NYA.
Tetapi DIA tidak pernah sekalipun melupakan aku.
Begitu jugalah seorang insan yang sangat bermakna dalam hidupku.
ALMU EKHWAN <3
Insan yang tidak pernah kenal letih melayani ku.
Insan yang sentisa ada untuk mendengar cerita-ceritaku.
Insan yang sentiasa menyayangiku.
Walaupun hadir dirinya tidaklah selamanya.
Sekurang-kurangnya aku bertuah kerana sempat mengenali insan sepertinya.
Aku sangat menyayanginya dan sentiasa menyayanginya.
Disaat ini aku masih menunggunya.
Dan dia juga menanti saat kepulangan ku disana.
Perpisahan yang banyak mengajar erti sebenar sebuah.
PERCINTAAN antara aku dan dia.


No comments:

Post a Comment